De Vier Meest Populaire Autobedrijven

Foto Van Vijf Geparkeerde Auto's
Dit is een interessante indicator omdat hij ons vertelt dat de autobedrijven evenveel waard zijn als de hoeveelheid geld die zij binnenhalen. Met andere woorden, de bedrijven worden gecompenseerd voor hun vermeende verlies.
Maar geloof me niet zomaar op mijn woord. Ga zelf maar eens na hoeveel bepaalde bedrijven werkelijk waard zijn, gewoon door naar hun balans te kijken. Het kan ongelooflijk dwaas zijn, maar het zal u toch helpen iets te leren over de industrie.
Maar wat misschien nog belangrijker is, hoeveel waarde de autobedrijven werkelijk mislopen door vier verschillende pakketten aan te bieden. Drie van deze worden hieronder gegeven:
Pro: Overzeese bestemmingen winnen onmiddellijk aan geloofwaardigheid
Con: Eindgebruikers van voertuigen in de regio winnen onmiddellijk aan geloofwaardigheid
Pro: De internationale uitvoer wint onmiddellijk aan geloofwaardigheid
Con: Voertuig eindgebruiker in de regio wint onmiddellijk geloofwaardigheid
Pro: Onderzoek en ontwikkeling in de regio
Con: Onderzoek en ontwikkeling in de regio
Pro: specificaties voor eindgebruikers in de regio
Con: specificaties voor eindgebruikers buiten de regio
Pro: OEM-apparatuur krijgt wereldwijde erkenning
Con: OEM-apparatuur verliest wereldwijde erkenning
Laten wij nu eens kijken naar de voor- en nadelen van de vier meest populaire fabrikanten van automatische versnellingsbakken. Deze specifieke bedrijven zijn:
1.BDMercedes-Benz AG
2. mercedes-benz
3. chevron
4. Daimler AG
Eerste is BMW, tweede is Mercedes, en derde is Chevron.
linerBC Motorcar Company Limited
1. Bentley Motor Business
2. Mercedes-Benz
3. Bentley Motor Groep
4. Mercedes-Benz Speciale Uitrusting Business
provincie Elke een automaker vangen in de gewoonte van het inhuren van lokale overheden hebben een wieg tot het graf beleid. Dit komt van pas bij het omgaan met lokale overheden die niet bekend staan om hun expertise in de auto-industrie.
Terwijl de politici druk bezig zijn overal fietspaden aan te leggen, hebben de autofabrikanten het moeilijk om voldoende waterstoftankstations te bouwen om aan hun groeiende vraag te voldoen. Bovendien gooien ze hun deuren dicht voor de ontwikkeling van veel goedkopere brandstofcellen. Tot zover hun praatjes over het promoten van alternatieve brandstoffen.
De autofabrikanten zijn volgens de methode nauwelijks nog bereid de sleutels aan de analisten over te dragen. De auto-industrie vertrouwt op een oude technologie en roept buitenlandse fabrikanten op hun productie “snel te verschuiven” naar koolstofarme economieën. Maar het lijkt erop dat ze al hun geduld hebben verloren.
In Noord-Amerika heeft de auto-industrie een nieuw geavanceerd productiesysteem, geïntegreerde afvalverwerking en andere geavanceerde hulpmiddelen ontwikkeld. Helaas loopt de Noord-Amerikaanse industrie nog steeds achter als het gaat om het weggooien of recyclen van een aantal van de meest giftige voertuigen.
Deskundigen voorspellen nu dat de auto-industrie in de komende 10 jaar 700.000 auto’s zal produceren die op kooldioxide – e85 – rijden. Europese autofabrikanten zijn al op de goede weg. Vanaf 2006 bevatten de meest efficiënte voertuigen op de Europese markt slechts 15% ethanol op leeftijd.
Het is nu tijd om te investeren in onderzoek en ontwikkeling op het gebied van alternatieve brandstoffen. De autofabrikanten moeten nu, samen met de regering en het Congres, stappen ondernemen om het gevaarlijke lood dat onze voertuigen uit benzine hebben geabsorbeerd, te verminderen. Het zijn onze kinderen en kleinkinderen die zullen lijden onder onze nalatigheid.
Problemen met beschikbaarheid van E85
Eén probleem kan de prijs zijn. Sommige mensen zijn nog steeds huiverig voor ethanol, en het zou voor veel consumenten onbetaalbaar kunnen worden. Bovendien zou het een nieuwe vraag creëren, maar die zou moeten worden opgedreven via ethanolraffinaderijen.
Het is niet waarschijnlijk dat E85 in de komende jaren overal in de buurt van grote steden in het land verkrijgbaar zal zijn. In de swing state wordt E85 vooral gebruikt als een goedkope brandstof met beperkte opslagcapaciteit. Granier, meer landelijke staten zullen minder voordelen zien van een E85-beleid.
Een uitgesteld akkoord over alternatieve brandstoffen
Het punt is duidelijk, de autofabrikanten hebben zich verbonden tot de ontwikkeling van een alternatieve brandstof of een ethanolmengsel dat een levensvatbare wereldwijde brandstofbron is. Hun brandstof is niet de enige brandstofbesparende alternatieve brandstof, en de regering heeft geld uitgetrokken voor onderzoek naar waterstofcellen, magneetbrandstof en zelfs “ruimtebrandstof”, die op een dag onze voertuigen van brandstof zou kunnen voorzien.
Naarmate de autofabrikanten hun onderzoek naar de ontwikkeling van een echt alternatieve brandstof voortzetten, moeten de milieu-effecten van de voertuigemissies worden verminderd. De uitdagingen die de autofabrikanten moeten overwinnen zijn enorm, en zij moeten worden aangegaan. Dat is opwindend nieuws voor iedereen, zoals het hoort te zijn.